Ponad 130 przedstawicieli OSK z całej Polski spotkało się w piątek 26 października w hotelu Czarny Staw w Aleksandrowie Łódzkim na XV konferencji Stowarzyszenia Kierowca.pl. Tym razem tematem przewodnim były „Skuteczne działania marketingowe online dla OSK”. Zaproszeni prelegenci:
- Tadeusz Wachowski – Stowarzyszenie Kierowca.pl
- Aleksander Sienkiewicz – Magic VR
- Michał Kot – IQS
- Krzysztof Syrek – Digital Marketing Consultant
- Łukasz Wnuk – Orangejuice
- Karolina Wiśniewska -MintCloud
- Szymon Janicki – Stowarzyszenie Kierowca.pl
- Piotr Kozicki – Selectivv
Wprowadzili słuchaczy w tajniki cyfrowej rzeczywistości, w której funkcjonują obecni kursanci, a OSK muszą ją optymalnie wykorzystać celem maksymalizacji efektywności biznesowej. Mówiono m.in. o zachowaniach młodych konsumentów, optymalnym wykorzystaniu narzędzi marketingowych oferowanych przez Google, budowaniu efektywnych programów lojalnościowych w OSK, marketingu online, wykorzystaniu wirtualnej rzeczywistości w szkleniu kandydatów na kierowców. Przybliżono również praktyczne kwestie związane z funkcjonowaniem RODO w OSK.
Rafał Matuszak, współzałożyciel stowarzyszenia Kierowca.pl przedstawił platformę BIZ prawko.pl obejmującą dostępny online zestaw narzędzi wspomagających kształcenie kandydatów na kierowców w OSK oraz innowacyjną ,spersonalizowaną aplikację dedykowaną dla ośrodków, pozwalającą w łatwy sposób zarządzać cyfrowymi kanałami komunikacji z kursantami i działaniami marketingowymi online.
Oficjalną część konferencji zakończył prowadzony przez Prezesa Stowarzyszenia Kierowca.pl Włodzimierza Zientarskiego panel dyskusyjny, podczas, którego naświetlono najważniejsze problemy trapiące środowisko ośrodków szkolenia kierowców i zaproponowano dalsze kierunki działań Stowarzyszenia Kierowca.pl.
Szczegółową relację z konferencji odnajdziecie Państwo w najbliższym wydaniu „Szkoły Jazdy”.
Pingback: Kardinal Stick
Pingback: เช่ารถตู้พร้อมคนขับ
Pingback: แผ่นแปะหลังคา
Pingback: Extra resources
Możliwość komentowania została wyłączona.