To nie zostało wcześniej uzgodnione między prelegentami, ale już od pierwszych prezentacji XV Konferencji Stowarzyszenia Kierowca.pl jasne było, że treść wszystkich wystąpień- analizując obecną sytuację, przewidując nadchodzące zmiany technologiczne, prawne, społeczne- sięga jednocześnie daleko w przyszłość.
Wszystkie prezentacje miały charakter analizy naukowej. Ale bez zbędnęgo teoretyzowania.
Rodo Tadeusza Wachowskiego, jak bezpiecznie przejść przez meandry nowej rzeczywistości prawnej: na jakie pułapki uważać, jak bezpiecznie zadbać o bazy danych, jak priorytetyzować działania w aspekcie ochrony danych osobowych, jak wygląda rzeczywistość po kilku miesiącach od wejścia w życie nowych przepisów, jak przebiegają pierwsze kontrole. A przede wszystkim wnioski i zalecenia, a więc…
przyszłość, czyli wartość/hasło przyświecające całemu spotkaniu.
Magic VR Aleksandra Sienkiewicza wydawała się wybiegać daleko w przyszłość… ale gdy Alek zaczął mówić… sięgnął do fundamentów wiedzy na temat uczenia się, percepcji, skuteczności nauki. I potem rzeczywistość wirtualna… już rzeczywistość, a nie „śpiew przyszłości”. Czy już wkrótce, podobnie jak piloci w symulatorze, młodzi kierowcy będą uczyć się w wirtualnym świecie, poprzez wielokrotne narażanie się na bodźce wyrabiając nawyki bezpiecznego zachowania na drodze … ? Chyba nikt nie miał wątpliwości, tak właśnie będzie, co potwierdziła również klasyczna naukowa prezentacja Michała Kota z IQS, poświęcona zachowaniom młodzieży w sieci, ich życiowym priorytetom, pojmowaniu rzeczywistości. Wnioski na temat „kapitału młodych”, pojmowania wartości, takich jak czas, relacje, wiedza, pasje, wizerunek muszą dać wiele do myślenia wszystkim, którzy swoją ofertę adresują właśnie do młodych ludzi, dopiero wchodzących w dorosłość. Pasjonujące, nowoczesne naukowe wystąpienie. Mi w świadomości na długo zostanie slajd i wnioski „młodzi w undergroundzie”, o charakterystyce zachowań młodych ludzi w internecie- schodzenia niżej i głębiej. Jak do nich tam dotrzeć?
Jak zbudować kampanię, która ich zainteresuje?
Krzysztof Syrek i Łukasz Wnuk o nowoczesnym marketingu. Najpierw Krzysztof o zasadsach skutecznego marketingu online adresowanego do młodych ludzi. Mi najbardziej zapadła w pamięć zasada think offline, act online („myśl w świecie realnym, działaj w internecie”), która tylko potwierdza, że osoby wychowane w świecie bardziej tradycyjnym, jeśli tylko skorzystają z nowoczesnych narzędzi, odważą się wejść w świat digitalu wykorzustując w pełni jego możliwości, zyskują fantastyczną konkurencyjną przewagę. I Łukasz (Orangejuice), który w czytelny sposób, schodząc nieco z poziomu analityka specjalisty pokazał jak zbudować skuteczną kampanię reklamową wykorzystując możliwości Google. Jak tworzyć skuteczne założenia, jak analizować?
Przemyślana kolejność prezentacji, Rafał Matuszak, który nawiązując do poprzedzających diagnoz zmieniającego się świata przedstawił platformę Biz Prawko.pl:
- narzędzia online dla OSK
- spersonalizowana aplikacja mobilna zapewniająca skuteczność marketingową
- wydajność zarządzania bazą klientów i kontaktem z nimi
- pełen przegląd sposobu wykorystania zasobów ludzkich i technicznych dzięki kalendarzowi właściciela/ instruktora/ pojazdu
- intuicyjność i łatwość instalacji oraz obsługi
I uwagi o tym jak budować lojalność klientów z zastosowaniem nowoczesnych technologii, w prezentacji Karoliny Wiśniewskiej, MintCloud, jak wykorzystac smartfonową rewolucję: Piotr Kozicki Selectivv
Własną prezentację oceniać najtrudniej, zależało mi na tym aby w Drive More English pokazać jak szerokie możliwości zapewnia w perspektywie kolejnych lat wprowadzenie do oferty kursów prowadzonych w języku angielskim. I jak uczenie się języka angielskiego specjalistycznego jest … proste. Bo wszystkie niezbędne narzędzia merytoryczne już macie …. wiedzę, praktykę, metodykę. Teraz trzeba tylko nauczyć się w sposób komunikatywny przekazywać to wszystko w języku obcym. Ci, którzy będą gotowi jako pierwsi, otrzymają największą część rynku związanego z otwarciem Polski na pracowników obcojęzycznych.
Wiele materiału do przemyśleń i wyciągania wniosków na przyszłość dla wszystkich uczestników spotkania, zarówno słuchaczy, gości, jak i prelegentów.
Szymon Janicki, Stowarzyszenie Kierowca.pl (Drive More English), icao4u.pl , ilcs.eu
Co zrobić aby kursantowi chciało się chcieć i na nic te mądre referaty, nowoczesne pomoce naukowe, ustawy wytyczne i samobiczowanie OSK, gdy kursant uważa że jak płaci to prawo jazdy się należy. Brak kursantów powoduje iż wymagania OSK i inst. są bardziej liberalne, bo pójdzie do kolegi i straci kasę. To powinien być temat wiodący tego spotkania. Teoretyków mam już dość, władza też nie chce słuchać tych „wynurzeń i mądrości” patrzcie jak robią to inni z dobrym skutkiem i przeszczepiajcie na polski grunt tylko bez modyfikacji.
Trzeba im kupić Biovital.
Na nic te mądre referaty….. Gdyby forumowicz – realista przeczytał ze zrozumieniem, to łatwo zauważył by, że to spotkanie nie było mitingiem motywującym do większego zaangażowania kursantów na kursie kierowców. Gdyby też rozszerzył on swoją wiedzę o to co dzieje się w branży to zauważył by, że te proste informacje powinny być skierowane do wielu instruktorów, którzy nie zmieniają swoich metod szkolenia od lat, chociaż świat tak pędzi do przodu. Zatem brawo dla organizatorów, proponuję temat „Konkurencja w jakości szkolenia lekarstwem na wypalenie zawodowe instruktora”. I drugi temat dla malkontentów „Parówkowym skrytożercom nasze stanowcze nie !!!!! (-; A tak naprawdę i ode mnie — konkrecja cenowa wykańcza branżę.
Pingback: ทางเข้าแทงหวย เว็บหวยส้ม777
Możliwość komentowania została wyłączona.