- Często używamy tej przenośni w odniesieniu do pokolenia obecnych 18-20-latków.
- Zdecydowana większość naszych obecnych i przyszłych kursantów przyszła na świat, w którym Internet był już czymś naturalnym, oczywistym.
Dla pokolenia dzisiejszych osiemnastolatków doświadczenie, któremu nie towarzyszy obecność w świecie wirtualnym jest doświadczeniem niepełnym, bo to ich naturalne środowisko. Krzysztof Syrek, menadżer działu marketingu E-Kierowcy, nazywa to pokolenie cyfrowymi obywatelami.
„Z biznesowego punktu widzenia bardzo ważne dla tego pokolenia jest to, że marka musi być prawdziwa i naturalna w mediach społecznościowych. To nie może być wypolerowana, piękna reklama. To musi być prawdziwa, autentyczna treść”.
Pingback: https://www.kentreporter.com/reviews/phenq-reviews-urgent-side-effects-warning-honest-customer-truth/
Pingback: นวมชกมวย
Pingback: ดูซีรี่ย์
Pingback: DevOps consulting
Pingback: hfm ดีไหม
Pingback: กงล้อ888
Pingback: พิมพ์สติกเกอร์ฉลากสินค้าแบบม้วน
Możliwość komentowania została wyłączona.