- Jak działają algorytmy Facebook i Instagrama?
- Jak działać wydajnie czasowo i wykorzystać potencjał naszych kursantów?
Wszystkie zasady, reguły według których publikowana i rozpowszechniana jest treść w mediach społecznościowych inaczej działają na Facebooku, inaczej na Instagramie. Krzysztof Syrek (E-Kierowca) zauważa, że każda aplikacja, strumień świadomości poszczególnych kanałów działa inaczej, podsuwa nam treści w charakterystyczny dla siebie sposób..
„O ile na Facebooku możemy dotrzeć do osoby, która nas nie poszukuje aktywnie w danym momencie, na Instagramie może to być trudniejsze. Oprócz pokazywania na naszym kanale instagramowym jakości naszej marki, powinniśmy wykorzystywać potencjał kursantów, ich zasięgi. Nasi młodsi kursanci na Instagramie funkcjonują w oparciu o tzw. stories, inaczej relacje. Produkujmy relacje, oznaczajmy naszych kursantów i namawiajmy do tego aby oni sami produkowali swoje relacje, ze swojego kursu, gdzie oznaczają nasze OSK”.
Dyrektor działu marketingu E-Kierowcy zaznacza, że pozwoli nam to budować zasięg i świadomość, że jest to OSK, które potrafi prowadzić kursy w interesujący sposób, ponieważ kursanci chcą się pochwalić uczestnictwem w takich kursach.
Pingback: lsm99.review
Pingback: look at here
Pingback: mancave
Pingback: พารวยไปกับ ทีเด็ดบอลชุด
Możliwość komentowania została wyłączona.