Przejdź do treści

Instagram – wykorzystajmy potencjał kursantów

  • Jak działają algorytmy Facebook i Instagrama?
  • Jak działać wydajnie czasowo i wykorzystać potencjał naszych kursantów?

Wszystkie zasady, reguły według których publikowana i rozpowszechniana jest treść w mediach społecznościowych inaczej działają na Facebooku, inaczej na Instagramie. Krzysztof Syrek (E-Kierowca) zauważa, że każda aplikacja, strumień świadomości poszczególnych kanałów działa inaczej, podsuwa nam treści w charakterystyczny dla siebie sposób..

„O ile na Facebooku możemy dotrzeć do osoby, która nas nie poszukuje aktywnie w danym momencie, na Instagramie może to być trudniejsze. Oprócz pokazywania na naszym kanale instagramowym jakości naszej marki, powinniśmy wykorzystywać potencjał kursantów, ich zasięgi. Nasi młodsi kursanci na Instagramie funkcjonują w oparciu o tzw. stories, inaczej relacje. Produkujmy relacje, oznaczajmy naszych kursantów i namawiajmy do tego aby oni sami produkowali swoje relacje, ze swojego kursu, gdzie oznaczają nasze OSK”.

Dyrektor działu marketingu E-Kierowcy zaznacza, że pozwoli nam to budować zasięg i świadomość, że jest to OSK, które potrafi prowadzić kursy w interesujący sposób, ponieważ kursanci chcą się pochwalić uczestnictwem w takich kursach.

4 komentarze do “Instagram – wykorzystajmy potencjał kursantów”

  1. Pingback: lsm99.review

  2. Pingback: look at here

  3. Pingback: mancave

  4. Pingback: พารวยไปกับ ทีเด็ดบอลชุด

Możliwość komentowania została wyłączona.

Koszyk zakupowy0
Brak produktów w koszyku!
0