Ponad 80% zdawalności na egzaminie państwowym w OSK Expert z Jastrzębia Zdroju. Jak osiągnąć i utrzymać taki poziom pracy, zaangażowania kadry i kursantów, jak bardzo w osiągnięciu celu wspiera OSK system Prawko.pl?
Gościem programu Porozmawiajmy o Branży był Piotr Drużdż. Założyciel i właściciel OSK Expert podkreśla, że to efekt kilku lat realizacji wypracowanych metod podejścia do kursanta. Bardzo istotnym elementem jest indywidualne podejście do młodego kierowcy, kontakt i łączność między instruktorem, a kursantem.
„Kursant w każdej chwili, ucząc się, ma możliwość wysłania zdjęcia, maila, smsa. Instruktor zawsze udzieli mu odpowiedzi. A gdy spotykają się już w czasie praktycznej nauki jazdy, zawsze znajdą chwilę, aby omówić trudniejsze kwestie”.
Piotr Drużdż podkreśla, że w czasie praktycznej nauki jazdy instruktor jest w stanie zademonstrować zagadnienia, o które wcześniej kursant pytał.
„Chodzi o zaprezentowanie i omówienie konkretnej sytuacji na konkretnym skrzyżowaniu. Jesteśmy w stanie wrócić w konkretne miejsce po to, aby kursant pewne kwestie właściwie zrozumiał”.
Rafał Matuszak (e-kierowca) akcentuje znaczenie skutecznej i wydajnej komunikacji z punktu widzenia kursanta, który zyskuje pewność siebie i czuje się objęty opieką przez ośrodek szkolenia kierowców. Piotr Drużdż podkreśla, że kursant ma świadomość możliwości zwrócenia się do instruktora o pomoc w każdej chwili. I ważne jest to, aby taką pomoc zawsze otrzymał.
Pingback: รปภ เชียงใหม่
Pingback: เว็บสล็อต
Pingback: Kampala International University
Pingback: Public Health Degree in Africa
Pingback: Belcampo
Pingback: sunwin sunwinclub
Możliwość komentowania została wyłączona.