- Kto przy zdrowych zmysłach obniża ceny na rynku malejącym, gdy klientów jest coraz mniej…?
- Okazuje się, że wciąż znajdują się takie firmy, także w branży szkolenia kierowców. Łukasz Piwowar rozmawiał z Piotrem Leńczowskim, Auto Akademia Kraków.
Piotr Leńczowski podsumowuje, że ostatnie dwa lata były korzystne, bo ludzie rzucili się na kursy. Jednak właściciel Auto Akademii obserwuje już rynkowy spadek ilości klientów. Jest coraz mniej zainteresowanych najbardziej podstawowym produktem- kursami na kategorię B.
„Ludzie zmienili swoje nawyki i wszystko przenosi się powoli do Internetu. Klient nam się zmienił, jest wygodniejszy, wymaga większej troski i wyższego poziomu obsługi. Coraz trudniej jest pozyskać klienta. A to, co dzieje się z cenami na rynku, odzwierciedla te tendencje. Widzą, że nie ma klienta, więc obniżają cenę- mówię tu o prymitywnych właścicielach OSK”.
Pingback: มาทำความรู้จักกับค่าย Dragon Gaming Slots
Pingback: sciences4u
Pingback: Biladd Alrafidain
Możliwość komentowania została wyłączona.