Kompania Piwowarska opracowała kampanię promującą odpowiedzialność w spożywaniu alkoholu przez kierowców. Do udziału zaprosiła raperów dwóch.
Twarzą przedsięwzięcia jest Piotr Fronczewski, znany przede wszystkich ze scen teatralnych i ekranu, ale mający także w CV epizod z muzyką rap. Towarzyszy mu jeden z idoli młodszej publiczności: raper PIH. Wszystko po to, aby trafić do jak najszerszej grupy odbiorców. Projekt Alkohol i samochód- to się nie rymuje wystartował w lipcu i trwa przez trzy letnie miesiące, ma charakter otwarty. Do wspólnego rymowania z mistrzami zaproszeni są wszyscy odbiorcy. A swoją twórczość mogą prezentować w mediach społecznościowych. Z najlepszych rymów powstanie tekst utworu, który zostanie nagrany we wrześniu przez PIHa i Fronczewskiego.
Pingback: Taxi To Koh Chang
Pingback: ruay
Możliwość komentowania została wyłączona.