Przejdź do treści

Obniżka cen to nie marketing

  • Podstawowym wyróżnikiem ośrodków szkolenia kierowców, które doskonale radzą sobie na rynku jest oferta- nowoczesna i spersonalizowana pod klienta, który do ośrodka trafia.
  • Gościem programu Porozmawiajmy o Branży była Agnieszka Kolej, Specjalista ds. Sprzedaży E-Kierowca.

„Ośrodki, które mają najwyższą cenę nie notują spadków. Zdarza się, że muszą odsyłać klientów, ponieważ nie są w stanie przerobić ilości kursantów, którzy pojawiają się w ośrodku. Akcji marketingowych nie należy mylić z akcjami promocyjnymi. Te ośrodki, które radzą sobie na rynku nie prowadzą promocji typu 500 zł taniej, czy dwie dodatkowe jazdy za darmo. Nie muszą tego robić, ponieważ opinia o nich na rynku jest na tyle dobra, że kursant przychodząc do nich ma świadomość, że się nauczy, a nie będzie musiał dokupić kolejnych jazd aby podejść do egzaminu„.

  • Agnieszka Kolej zaznacza, że ośrodki muszą radzić sobie z rosnącymi kosztami i jedynym wyjściem jest podnoszenie ceny.
  • Z pewnością liczy się atmosfera, infrastruktura, jakość materiałów edukacyjnych, a okres covidowy zmienił wiele ośrodków, które się po prostu unowocześniły.
  • Na pandemię nikt nie był przygotowany, ale niektóre ośrodki doskonale odnalazły się w nowych warunkach. I jest to z korzyścią zarówno dla kursanta, jak i dla ośrodka.

2 komentarze do “Obniżka cen to nie marketing”

  1. Pingback: stapelstein

  2. Pingback: over at this website

Możliwość komentowania została wyłączona.

Koszyk zakupowy0
Brak produktów w koszyku!
0