W przeciwieństwie do osób reprezentujących starsze pokolenia, młodzi traktują YouTube także jako wyszukiwarkę wartościowych treści, np. związanych z edukacją. Gościem programu Porozmawiajmy o Branży był Krzysztof Syrek, Dyrektor Marketingu E-Kierowcy.
„Sprawdziłem, jak wyglądają materiały związane ze szkołami nauki jazdy na YouTube. Wyszukiwałem po haśle „szkoła nauki jazdy”. Trafiłem na kilka filmów prezentujących pierwsze jazdy kursantów z danej szkoły. Bardzo fajnie przygotowane materiały, do których realizacji wystarczył telefon”.
Krzysztof Syrek zauważa, że materiały te miały nawet półmilionowe zasięgi, co w polskich warunkach jest ogromnym sukcesem. Ponad materiałem znalazło się około trzystu komentarzy, których treść udowadnia, że młodzież chce się uczyć, ale potrzebuje mentora- kogoś kto przeprowadzi ich przez skomplikowanych proces nabywania wiedzy kształtującej umiejętności kierowcy.
Pingback: vegan dark chocolate brands
Pingback: buy red mercury liquid
Pingback: Fake site and will take your money! Beware of uplinke.com Spam and make your site go down. Too good to be true SCAM
Pingback: รับจำนำรถใกล้ฉัน
Możliwość komentowania została wyłączona.