Celem kampanii jest m.in. podniesienie poziomu bezpieczeństwa oraz wzajemnego szacunku wszystkich użytkowników dróg. A forma, jest bardzo oryginalna.
Kampania oparta jest przede wszystkim o przekaz wizualny: animacje i grafiki. Ich autorami są studenci Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie. Merytorycznie nad treścią kampanii czuwała Małopolska Wojewódzka Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego składająca się z około trzydziestu organizacji działających na rzecz brd w Małopolsce. Celem kampanii jest poszerzenie wiedzy na temat zasad bezpieczeństwa w czasie jazdy miejskimi hulajnogami elektrycznymi, promowanie zasad wzajemnego szacunku, poprawnego użytkowania rowerów oraz hulajnóg. Praca na rzecz świadomości użytkowników dróg poruszających się rozmaitymi typami pojazdów wydaje się niezbędna. W tym roku w Krakowie ruch rowerowy był wyższy o 28% w porównaniu do roku 2019.
Pingback: https://www.netguardstore.com/newsDetail.asp?PostID=https://torontoweed.store/
Pingback: สล็อตเว็บตรง
Pingback: instant crypto exchange
Możliwość komentowania została wyłączona.