- Wystąpienia pokontrolne dostępne na stronach Biuletynu Informacji Publicznej dużych wojewódzkich miast zawierają wiele zastrzeżeń dotyczących infrastruktury i nieprawidłowo prowadzonej dokumentacji OSK.
- Co z tego wynika?
Te zastrzeżenia to, m.in niezgłoszenie w terminie zmiany adresu placu manewrowego, niezgłoszenie w terminie numeru rejestracyjnego pojazdu, wpisanie do książki ewidencji osób szkolonych minimum programowego w zakresie części praktycznej zajęć zamiast rzeczywistej ilości godzin, Nieprawidłowa aktualizacja Profilu Kandydata na Kierowcę, brak realizacji minimum 30 godzin w zakresie części praktycznej szkolenia z uwagi na przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego podczas zajęć praktycznych.
Piotr Leńczowski podejrzewa, że były to wyniki kontroli w dużych ośrodkach szkolenia, ujawnione po sprawdzeniu kilkuset kart szkolenia.
„Duże ośrodki mają dużo do stracenia. Jeśli otrzymują zalecenia pokontrolne, starają się do nich stosować i sporstać poleceniom, które wydają urzędnicy”.
Pingback: see here
Pingback: บอลยูโร 2024
Pingback: Public Health Degree in Africa
Pingback: smartbites edibles,
Możliwość komentowania została wyłączona.