Belgia jest pierwszym krajem, który rzeczywiście i bardzo rygorystycznie egzekwuje zakaz odbywania 45-godzinnego odpoczynku w kabinie ciężarówki. Prowadzone przez inspektorów działania wyjaśniające, rozpoczynają się od… aresztowania ciężarówki.
Przykład? Inspekcja pracy w Gent podjęła interwencję u lokalnego przewoźnika współpracującego ze słowackim podwykonawcą. W weekend na terenie zakładu, w samochodach odpoczywało pięciu słowackich kierowców. Inspektorzy natychmiast podjęli decyzję o konfiskacie wszystkich pojazdów słowackiego przewoźnika znajdujących się na miejscu. Ciężarówki zostały zatrzymane na okres pełnego dochodzenia wyjaśniającego warunki zatrudnienia i wynagrodzeń kierowców. Pojazdy stanowią w tym przypadku zabezpieczenie na poczet egzekucji ewentualnej kary. Praktyka i przykłady ostatnich miesięcy pokazują, że Belgowie mogą być skłonni oddać pojazdy właścicielowi na etapie prowadzonego śledztwa, ale dopiero po wpłaceniu kilkunastu tysięcy euro kaucji za każdą ciężarówkę.
Pingback: buy botox online 50 units
Pingback: mushrooms red
Pingback: browning auto 5
Pingback: you could try this out
Pingback: auto body repairs
Pingback: 80 mg di ossicodone
Możliwość komentowania została wyłączona.