Jak pisaliśmy w majowym numerze „Szkoły Jazdy”, Kubie Bielakowi bardzo spodobał się SPS – jego idea i wykonanie, dlatego zdecydował się wesprzeć swoim wizerunkiem promocję systemu. W ramach tych działań pojawiła się również zachęta dla właścicieli ośrodków pt. „Pozwól Kubie Bielakowi reklamować twoją szkołę!”. O szczegółach rozmawiamy z Sylwią Zawadzką, kierownikiem działu handlowego wydawnictwa Winfor.
Maciej Piaszczyński: Na czym właściwie ma polegać kampania, w której bierze udział Kuba Bielak?
Sylwia Zawadzka: Jak wiemy Kuba Bielak, znany wszystkim prezenter stacji TVN Turbo i praktyk doskonalenia techniki jazdy od niedawna wspiera swoim wizerunkiem nasz flagowy produkt, czyli SPS. Przyszło nam do głowy, żeby skorzystać mogły na tym również szkoły jazdy używające SPS-u. W związku z tym przygotowany został pakiet materiałów reklamowych, które zostaną przekazane do wykorzystania przez naszych klientów. Będą to m.in. plakaty, standy, ulotki, a także wiele innych gadżetów, na których Kuba Bielak będzie zachęcał do skorzystania z usług danej szkoły no i z systemu SPS. Materiały, które produkujemy, mają za zadanie konkretnie przyciągnąć kursantów do stosujących SPS ośrodków. Kursanci, którzy zobaczą taką reklamę, będą wiedzieć, że dany ośrodek korzysta z najnowocześniejszych metod kształcenia, dzięki czemu mogą liczyć na profesjonalizm i jakość, które gwarantuje szkolenie z użyciem SPS.
– Dlaczego wykorzystanie wizerunku Kuby Bielaka miałoby pomóc ośrodkowi w pozyskiwaniu kursantów?
– Wszyscy doskonale wiemy, że głównym kanałem pozyskiwania kursantów są polecenia ich znajomych. To samo robi Kuba Bielak, a jego fachowe doświadczenie oraz znana twarz są gwarantem rzetelności jego polecenia. Materiały, które przygotowujemy, mówią wprost: „ta szkoła jest dobra, tu uczą skutecznie, bo korzystają z SPS”. Nikt dotąd w branży szkoleń kierowców nie podejmował jeszcze tego typu działań na tak dużą skalę.
– Do kogo konkretnie skierowana jest kampania?
– Oferta jest przeznaczona dla wszystkich ośrodków szkolenia kierowców, które korzystają z systemu, czyli znanego już niemal wszystkim szkoleniowcom zestawu narzędzi edukacyjnych. W jego skład wchodzą płyty DVD z gotowymi wykładami, czyli Vademecum Wykładowcy, kurs internetowy oraz podręcznik kursanta. Przypomnę, że najważniejszym atutem SPS-u jest uporządkowanie wszystkich materiałów według identycznego schematu, co daje możliwość korzystania z nich w dowolnej konfiguracji i w dowolnym czasie. Jedno ważne zastrzeżenie. Materiały otrzymają tylko te szkoły, które korzystają z pełnego systemu, a nie tylko z jednego z elementów. Tylko takie rozwiązanie promowane jest przez Kubę Bielaka. Chciałabym tu nadmienić, że wkrótce skończą się już czasy testów do nauki na pamięć, które zastąpi egzamin z pytaniami, które naprawdę zweryfikują wiedzę kursanta. W tej sytuacji alternatywy dla SPS praktycznie nie będzie.
– Rozumiem, że wystarczy korzystać z SPS-u w zakresie jednej kategorii, aby móc skorzystać z promocji?
– Oczywiście. Wystarczy, że dana szkoła korzysta z SPS-u w ramach chociażby jednej kategorii i otrzyma pakiet materiałów promocyjnych. Przypominam, że obecnie system SPS obejmuje już materiały na wszystkie kategorie prawa jazdy.
– Czy właściciele szkół będą mogli osobiście spotkać Kubę Bielaka i porozmawiać z nim o korzyściach płynących z użytkowania SPS?
– Oczywiście, wielu szkoleniowców już miało okazję spotkać go podczas konferencji „Nowoczesne metody szkoleń kierowców zawodowych”, która odbyła się w marcu w Bełchatowie. Zgromadzeni tam właściciele ośrodków szkolenia mogli wtedy zrobić sobie zdjęcie z dziennikarzem TVN Turbo, porozmawiać, no i otrzymać podpisany przez niego plakat, który mogą teraz umieszczać w swoich ośrodkach.
– Kiedy będzie następna okazja do takiego spotkania?
– Już całkiem niedługo, bowiem Kuba Bielak będzie obecny podczas tegorocznego finału konkursu Instruktora Roku, który odbędzie się w Pile. Kuba będzie tam jako ambasador marki SPS, więc myślę, że będzie to znakomita okazja do zdobycia autografu, a może i rozmowy na temat nowoczesnych metod kształcenia kierowców.
————–
Więcej informacji o możliwościach reklamowania swojej szkoły wizerunkiem Kuby Bielaka można uzyskać, kontaktując się z działem handlowym wydawnictwa Winfor, pod numerami: 510 002 391-4.
Fajnie, mam nadzieję, że może Pan Kuba ruszy trochę rynek..
w sensie że jak ruszy ? że bzyknie i zapłodni wszystkie polki 😀 ?? rynku się nie ruszy 🙂 ilość urodzeń wiesz jaka jest i nic z tym nie zrobisz 🙂 zamiast wydawać kasę na reklamę inwestuj w dobrą zdawalność.
Z tego co widziałem w Pile, to gość przystojny, może da radę paru kursantów machnąć:)
Pingback: ห้องพักรายวัน ใกล้คู้บอน
Pingback: non gamstop casinos
Pingback: ทีเด็ดฟุตบอล
Pingback: browse around these guys
Pingback: กงล้อ888
Możliwość komentowania została wyłączona.