Dziesiąta konferencja Stowarzyszenia KIEROWCA.PL za nami. Oprócz wykładów odbyło się wiele dyskusji, których głównym tematem była ustawa o kierujących pojazdami.
Jubileuszowe spotkanie odbyło się 20 i 21 kwietnia w Hotelu Wodnik w Bełchatowie. Uczestnicy konferencji wzięli udział w wielu ciekawych prezentacjach. O zmianach w systemie egzaminowania kierowców opowiadał Marcin Ślęzak, pełnomocnik dyrektora ds. jakości Instytutu Transportu Samochodowego. Była także mowa o tym, w jaki sposób można więcej zarabiać na szkoleniach. Według dr. Marcina Musiałka, specjalisty ds. zarządzania i ekonomiki usług w branży transportowej, jest to wykonalne dzięki optymalizacji kosztów, ekonomiki zarządzania oraz efektywnej organizacji pracy. Kolejne zagadnienia poruszane podczas konferencji to tzw. ePUAP, czyli Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej, oraz e-learning. Z kolei o podstawach techniki prowadzenia pojazdu mówił Adam Knietowski, specjalista jazdy defensywnej z Toruńskiej Akademii Jazdy. Odbyła się także dyskusja o ustawie o kierujących pojazdami. Oceniono m.in. pierwsze miesiące stosowania przepisów i problemy wynikające z niedostosowania nowych regulacji.
? W dwudniowym spotkaniu uczestniczyło ponad stu przedstawicieli środowisk związanych ze szkoleniem kierowców – mówi Patrycja Grodzicka ze stowarzyszenia KIEROWCA.PL. – Wynika z tego, że nasze konferencje cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem. To bardzo budujące i motywujące do przygotowania kolejnych.
W ramach konferencji odbyło się także spotkanie z udziałem ekspertów z różnych dziedzin związanych z ruchem drogowym. Jego efektem jest powołanie specjalnej rady, która w trakcie cyklicznych spotkań i dyskusji będzie opracowywać, publikować oraz wnosić do odpowiednich organów administracji stanowiska i opinie na temat bieżących problemów. Uczestniczyli w nim m.in. Włodzimierz Zientarski, Janusz Ujma, Eugeniusz Kubiś, Tadeusz Sobotka.
Jakie pierwsze stanowiska wypracowali eksperci? Przede wszystkim chodzi o postulat utworzenia jednej, zweryfikowanej bazy pytań egzaminacyjnych, pozostającej pod kontrolą i nadzorem organów administracji państwowej. Pytania z takiej bazy, w liczbie kilku tysięcy powinny być, zdaniem ekspertów, ogólnodostępne. Problematyka w nich poruszana powinna być elastycznie i na bieżąco weryfikowana w zestawieniu z badaniami przyczyn wypadków. Największą wagę należy przykładać do tych zagadnień, które wpływają na wysoki wskaźnik wypadkowości. Poparcie projektu zadeklarował jeden z dostawców pytań, czyli ITS, do drugiego – PWPW – zostanie wysłane w tej sprawie pismo.
Poza tym Rada Ekspertów powołana przez Stowarzyszenie KIEROWCA.PL będzie wspierać działania mające doprowadzić do powstania systemu pozwalającego na gromadzenie i przetwarzanie informacji o mandatach, punktach karnych, obowiązkowych opłatach, przy jednoczesnym dostępie do nich obywatela. Eksperci zaakceptowali także wstępny projekt KIEROWCA.PL nakreślający zasady tworzenia tzw. motoorlików. Miałyby być to to miejsca, w których młodzież pod okiem instruktorów mogłaby podnosić swoje kompetencje do kierowania pojazdami, przy okazji realizując pasje motoryzacyjne. Stowarzyszenie chciałoby zainteresować tym tematem polski rząd.
red
kolejna ściema mam nadzeję,że ostatnia
trzeba bylo pwpw tez zaprosic, a nie pisma slac 😉
ITS poprze inicjatywe? hahaha
Panowie jak będzie organizatorami,to zapraszajcie kogo chcecie.Tu każdy przyjechał za swoje i z własnej woli.Zgłosić mógł się każdy,nie było ściemy z mandatami i wypraszaniem z sali.Spotkania branżowe zawsze są ciekawe,ważne by rozmawiać o wszystkich problemach i zastanowiać się, jak je rozwiązywać.Pozdrawiam wiecznie niezadowolonych…
Brawo, brawo….. p. „Prezesie honorowy PFSSK” skończyła się działalność społeczna zaczęła się działalność komercyjna. Gratuluje…… Tak trzymać……..
Żałosne są twoje domysły – jak nie byłeś i nic nie widziałeś nie zabieraj głosu – a oszczerstwa pod adresem Janusza Ujmy przywitanego tam z honorami odpowiednimi dla jednego z najbardziej zasłużonych działaczy w branży – są żałosne.
Pingback: personal injury attorney woodland hills
Pingback: ให้เช่าคอนโด
Pingback: รับทำเว็บ WordPress
Pingback: sex women
Możliwość komentowania została wyłączona.