Dialog w sieci. Jak reagować na krytykę?
Każda opinia, dobra lub zła, jest cenna i może pomóc w zdobyciu nowych klientów. Trzeba… Dowiedz się więcej »Dialog w sieci. Jak reagować na krytykę?
Każda opinia, dobra lub zła, jest cenna i może pomóc w zdobyciu nowych klientów. Trzeba… Dowiedz się więcej »Dialog w sieci. Jak reagować na krytykę?
Prawie wszyscy korzystają dziś z mediów społecznościowych, szczególnie młodzi. Dlatego warto, żeby potencjalni klienci ośrodka szkolenia… Dowiedz się więcej »Klienci polecają, interes się kręci!
Nie zapominajmy, że to my decydujemy, którymi informacjami dzielimy się na Facebooku. Jak we wszystkim, wskazany… Dowiedz się więcej »Ważny jest umiar i rozsądek
Każda forma promowania marki, np. poprzez social media, może być owocna lub przynieść straty. Nie tylko wizerunkowe. Wszystko zależy od tego, w jaki sposób będziemy prowadzili komunikację. Czego należy się więc wystrzegać?
Starsze osoby zawsze powtarzają, że za ich czasów było lepiej niż obecnie. Często nie jest to prawda, takie stwierdzenia są efektem pozytywnych skojarzeń z młodości. Z Facebookiem sprawa wygląda jednak nieco inaczej. W rozmowach specjalistów od marketingu od dłuższego czasu przewija się jeden temat. Chodzi o spadek osiąganych zasięgów.
Żeby efektywnie wykorzystywać techniki komunikacyjne w kontaktach z naszymi klientami, trzeba ich dobrze poznać. Warto więc założyć profile w mediach społecznościowych i po prostu je poobserwować.
Marketing w ciągu ostatnich lat diametralnie się zmienił. W komunikatach skierowanych do grupy docelowej w wieku 17-24 nie ma miejsca na utarte frazy marketingowe, które jeszcze kilka lat temu były powszechnie używane. Należy stosować język korzyści. Każde stwierdzenie musi być poparte dowodami.
Wiele ośrodków szkolenia kierowców wciąż nie korzysta z możliwości, która jest właściwie na wyciągnięcie ręki. Chodzi oczywiście o potencjał mediów społecznościowych. Dzięki odpowiednio dobranej komunikacji możemy przecież pozytywnie się wyróżnić i zaangażować użytkowników ze swojej grupy docelowej.
Przedstawię kilka trików znacząco wpływających na efektywność uczenia się. Jest to wiedza, którą warto sprzedać kursantowi. Po pierwsze, lepiej będzie mu szła nauka, po drugie – zyska na tym nasz profesjonalizm.
– Dobrym sposobem na przyciągnięcie klientów jest tworzenie pakietów. Istotą tej metody jest założenie, że nie wszyscy chcą tego samego. Inne potrzeby ma osoba młoda, ucząca się jeszcze w liceum, jeszcze inne – zapracowany biznesmen, który nie dysponuje dużą ilością wolnego czasu – mówi Krzysztof Adamski, trener i menedżer specjalizujący się w procesach dotyczących sprzedaży i zarządzania.