„Szkoła Jazdy" nr 10/2017 (142)
Zapoznaj się z zawartością październikowego numeru miesięcznika „Szkoła Jazdy”! To jedyne w Polsce branżowe pismo… Dowiedz się więcej »„Szkoła Jazdy" nr 10/2017 (142)
Zapoznaj się z zawartością październikowego numeru miesięcznika „Szkoła Jazdy”! To jedyne w Polsce branżowe pismo… Dowiedz się więcej »„Szkoła Jazdy" nr 10/2017 (142)
Konflikt pomiędzy dyrektorem łódzkiego WORD-u a związkowcami z Solidarności, kontrowersje wokół programu „Nauka jazdy”, „dziura” w systemie CEPiK – to tylko kilka ciekawych tematów, o których można przeczytać w najnowszym numerze „Szkoły Jazdy”. Zapraszamy do lektury!
Konflikt pomiędzy dyrektorem łódzkiego WORD-u a związkowcami z Solidarności, kontrowersje wokół programu „Nauka jazdy”, „dziura” w systemie CEPiK – to tylko kilka ciekawych tematów, o których można przeczytać w najnowszym numerze „Szkoły Jazdy”. Zapraszamy do lektury!
Jakie jest podejście młodych ludzi do pieniędzy? Skąd je mają, na co wydają i dlaczego zazwyczaj za kurs na prawo jazdy płacą im rodzice? O tym dowiecie się Państwo w najnowszym artykule z cyklu „Poznaj swojego kursanta”.
Do sejmowej komisji infrastruktury skierowany został projekt zmian w ustawie o kierujących pojazdami, zakładający zniesienie opłaty za egzamin praktyczny niepełnosprawnym posiadającym lekarskie orzeczenie z adnotacją, że mogą prowadzić pojazd silnikowy po przystosowaniu go do rodzaju schorzenia. Teraz takie osoby mają jedynie 50 proc. zniżki.
Czy instruktor nauki jazdy to niewolnik, który całymi dniami pracuje za psie pieniądze, żeby wyżywić rodzinę i zapewnić jej godny byt? A może robi to dlatego, że nie umie odmówić kursantom, jest empatyczny, bo wie, jak może wyglądać proza życia?
Jakie jest podejście młodych ludzi do pieniędzy? Skąd je mają, na co wydają i dlaczego zazwyczaj za kurs na prawo jazdy płacą im rodzice? O tym dowiecie się Państwo w najnowszym artykule z cyklu „Poznaj swojego kursanta”.
Chyba nikt nie spodziewał się, że wygrane przez dilerów Kii przetargi w ośmiu wojewódzkich ośrodkach ruchu drogowego przysporzą właścicielom OSK tak dużych problemów. Na nowe rio trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Do tego trudno nazwać go niezawodnym. Auta potrafią się zepsuć po przejechaniu zaledwie 5 tys. km.
W lokalnych mediach od kilku lat bardzo popularne są plebiscyty na najlepsze szkoły i instruktorów jazdy. Czy jednak sztucznie nabijane głosy i zdobyte w ten sposób tytuły mogą być wiarygodne?
Złe gospodarowanie majątkiem oraz niewłaściwe zarządzanie zasobami ludzkimi w latach 2008-2016 – m.in. takie zarzuty wysunęła częstochowskiemu WORD-owi Najwyższa Izba Kontroli.