
Grasz? Zdasz!
Badania i analizy statystyczne nie pozostawiają wątpliwości. Osoby, które mają kontakt z grami wideo, lepiej radzą sobie za kierownicą i częściej kończą egzamin na prawo jazdy z pozytywnym wynikiem.
Badania i analizy statystyczne nie pozostawiają wątpliwości. Osoby, które mają kontakt z grami wideo, lepiej radzą sobie za kierownicą i częściej kończą egzamin na prawo jazdy z pozytywnym wynikiem.
Mimo starań resortu infrastruktury i budownictwa oraz Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, w podstawie programowej, opublikowanej przez minister edukacji narodowej Annę Zalewską, nie wprowadzono wychowania komunikacyjnego.
Szef gorzowskiego WORD-u Zbigniew Józefowski domaga się od ministra infrastruktury i budownictwa interwencji w sprawie planowanego otwarcia filii szczecińskiego ośrodka w Barlinku. Uważa, że zachodniopomorskie miasto nie spełnia wymagań egzaminacyjnych. Cezary Tkaczyk, szef szczecińskiego WORD-u odpiera ten zarzut. – W momencie, gdy otworzymy filię, wszystkie wymogi infrastrukturalne będą spełnione.
Zapoznaj się z zawartością najnowszego numeru miesięcznika „Szkoła Jazdy” nr 12/2016 (132)! Temat numeru: CEPiK… Dowiedz się więcej »Szkoła Jazdy nr 12/2016 (132)
W ostatnim w tym roku numerze „Szkoły Jazdy” nie zabraknie interesujących, zaskakujących i skłaniających do refleksji tekstów. Przyjrzeliśmy się planom Ministerstwa Cyfryzacji, stosunkom między ośrodkami szkolenia kierowców i WORD-ami oraz zapytaliśmy właścicieli OSK co sprawiło, że postanowili nadać swoim firmom tak nietypowe nazwy jak Yeti czy Flinstones. Zapraszamy do lektury!
W ostatnim w tym roku numerze „Szkoły Jazdy” nie zabraknie interesujących, zaskakujących i skłaniających do refleksji tekstów. Przyjrzeliśmy się planom Ministerstwa Cyfryzacji, stosunkom między ośrodkami szkolenia kierowców i WORD-ami oraz zapytaliśmy właścicieli OSK co sprawiło, że postanowili nadać swoim firmom tak nietypowe nazwy jak Yeti czy Flinstones. Zapraszamy do lektury!
– System, który odziedziczyliśmy po poprzednikach wyglądał jak niedokończony dom. Zbudowano go do pierwszego piętra, kawałkami, bez szczegółowego projektu technicznego – mówił w Sejmie wiceminister cyfryzacji Piotr Woźny. Posłowie byli podobnego zdania. Wszyscy (428 osób) zagłosowali za przesunięciem wdrożenia CEPiK-u 2.0 na 4 czerwca 2018 roku.
Ostatnio opublikowane rozporządzenie w sprawie szkolenia uświadomiło mi, że ciągle jeszcze tkwimy w przeszłości, o której dawno chcielibyśmy zapomnieć. Już sam fakt, że ponownie pojawił się problem z dostosowaniem karty przeprowadzonych zajęć do uaktualnionych wymogów sprawozdawczych mówi sam za siebie!
– Uwielbiam jeździć samochodem. Choć nie jestem może świetnym kierowcą. Ale doskonale parkuję. Jeśli tylko istnieje możliwość, żeby na miejscu parkingowym zmieściło się auto, to tam wjadę – mówi w rozmowie ze „Szkołą Jazdy” dziennikarka telewizyjna Ula Chincz.
Bardzo trudny sprawdzian teoretyczny i praktyczny, który można zakończyć po popełnieniu najmniejszego błędu. Kto nie słyszał takich opinii o egzaminie na prawo jazdy? Oliwy do ognia dolewają media, prezentujące raporty o niskiej zdawalności czy wywiady z kursantami wielokrotnie podchodzącymi do egzaminów. Sensacja jest w cenie i przekłada się na poczytność. Jak to wszystko ma się do rzeczywistości? Postanowiliśmy przekonać się na własnej skórze.