Według raportu Traffic Injury Prevention ze Stanów Zjednoczonych, osoby oglądające treści promujące szybką jazdę, częściej podejmują ryzykowne zachowania na drogach i łamią przepisy prędkości.
Wyniki badań były niezależne od płci i podobne we wszystkich grupach wiekowych, a testowano kobiety i mężczyzn w wieku od siedemnastu do osiemdziesięciu ośmiu lat. Starsi częściej z pasją oglądali filmy z elementami wyścigów samochodowych, młodsi z oddaniem grali w popularne “ściganki”. Sami badani przyznawali, że po sesji przed komputerem lub telewizorem znacznie częściej ulegali pokusie zbyt szybkiej jazdy. Wskazali także na rolę mediów społecznościowych w promowaniu niebezpiecznych zachowań na drogach. Ciekawym wynikiem jest powtarzająca się wśród respondentów obserwacja niepokojących zachowań osób, z którymi wspólnie oglądali treści promujące zbyt szybką jazdę.
Pingback: magic mushrooms in denver colorado
Pingback: คลินิกปลูกผม
Możliwość komentowania została wyłączona.