Kursantów jest coraz mniej. Nie ma co zaklinać rzeczywistości. Decyduje o tym demografia, rozwój alternatywnych metod przemieszczania się w miastach, źle rozumiana moda na postawy pro-ekologiczne. Przyczyn jest zapewne jeszcze więcej.
Trend wydaje się trwały i trudno przewidywać jego odwrócenie.
· Co mogą więc zrobić ośrodki szkolenia kierowców, aby przetrwać na rynku malejącym?
· Poszerzać ofertę o nowe kursy, czy dywersyfikować działalność o usługi nierealizowane do tej pory?
· Inwestować w ośrodek i kadrę, czy trzymać się jak największego reżimu wydatków?
· Intensywnie się promować, czy polegać na rekomendacjach i marketingu szeptanym?
Za branżą dwa bardzo trudne lata. Przetrwanie sporo nas kosztowało. Czasu, wysiłku i pieniędzy. Przyszłość nie rysuje się barwami optymistycznymi, więc co zrobić aby przetrwać…?
Pingback: สล็อตเว็บตรง
Pingback: peaceful space for meditation
Pingback: ufabtb
Pingback: https://www.whatmedia.co.uk/Tracker.ashx?Type=6&URL=https://gasdank.com/&MediaTitle=139388&NewsOfferID=5844&NewsOffersClickSource=5&IsNewWin
Możliwość komentowania została wyłączona.