Co to jest wysoka jakość…?
Odpowiedni poziom kształcenia, stopień wyszkolenia kandydatów na kierowców umożliwiający im zdanie egzaminu w WORD i bezpieczne poruszanie się po drogach?
Renoma i pozycja, którą cieszy się nasz ośrodek szkolenia kierowców?
Wartości, które przekazujemy młodym ludziom, naszym klientom?
Dostrzeganie doniosłości i ważności tego, czym się zajmujemy w wymiarze społecznym?
Znaczenie odpowiedniego poziomu naszej pracy dla środowiska lokalnego?
Wszystkie powyższe wyrazy uznawane są przez słownik synonimy.net za słowa bliskoznaczne dla jakości.
Jak często zadajemy sobie podobne pytania? Czy raczej myślimy, że jakoś to będzie.
W obecnym kształceniu kadr menadżerskich podkreślane jest znaczenie spojrzenia na jakość i oczekiwania z rozmaitych stron. Jako usługodawcy możemy wpaść w pułapkę projektowania własnego rozumienia znaczenia priorytetów na inne podmioty, z którymi współpracujemy. To jeden z najbardziej niebezpiecznych błędów poznawczych w prowadzeniu biznesu. Przekonanie, że wiem, czym jest jakość i czego oczekują klienci.
Bo może się okazać, że jakość zupełnie inaczej będzie rozumiana…
przez nas jako właścicieli szkół jazdy,
przez naszych pracowników,
kursantów (i tutaj także może to zależeć od kategorii szkolenia, wieku, celów którymi kierują się nasi klienci),
ich rodziców,
egzaminatorów w WORDach
dostawców towarów i usług, z których korzystamy.
Pytania o rozumienie jakości warto sobie stawiać jak najczęściej, aby nie skończyć zgodnie z zasadą jakość, przepraszam- jakoś to będzie…
O jakości w ośrodkach szkoleniu kierowców będziemy dyskutować w czwartek, 14 kwietnia w programie Porozmawiajmy o Branży. Transmisja na portalu szkola-jazdy.pl oraz w naszych kanałach Facebook i YouTube. Serdecznie zapraszamy!
Pingback: bayer Primoteston
Pingback: the original source
Możliwość komentowania została wyłączona.