Powinniśmy być tam, gdzie są nasi klienci. Niby jasne, ale w praktyce- niekoniecznie. O tym gdzie są nasi nastoletni dwudziestoletni klienci dyskutowaliśmy w programie Porozmawiajmy o Branży, m.in. z Krzysztofem Syrkiem, Dyrektorem Marketingu E-Kierowcy.
„Większość z nas w branży OSK jest w tych mediach, które zna, do których się przyzwyczaiło. Takim środowiskiem dla nas jest np. Facebook. Znamy go i przyzwyczailiśmy się do niego. Ale to niebezpieczne”.
Niebezpieczne, bo pojawiają się nowe kanały komunikacyjne, których nie znamy, możemy po prostu nie nadążyć. Nadąża za tym nowe pokolenie, które chce być też tam, gdzie nas nie ma.
„Nas najbardziej w branży powinny interesować osoby z pokolenia zet, mające obecnie 16-24 lata. To oni powinni nas najbardziej interesować, ponieważ to oni są naszymi klientami. To pokolenie bardzo skupiło się na video online oraz streamingu, czyli np. takich platformach jak Netflix. To bardzo istotne dla nas, ponieważ jeśli pokolenie zet konsumuje video online, robi to w mediach społecznościowych, w których ten przekaz jest najistotniejszy, czyli Instagram, TikTok i YouTube. To już nie jest Facebook”.
Pingback: visit the website
Pingback: relaxing piano music
Pingback: เจรจาโรงงานจีน
Pingback: meat company
Pingback: Webb Schools Palestinian Resistance
Pingback: สล็อตเว็บตรง
Możliwość komentowania została wyłączona.