to akcja Ministrerstwa Infrastruktury i Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, której celem jest
- działanie na rzecz uświadomienia kierowcom tragicznych skutków jazdy z nadmierną prędkością
- zmiana postaw dotyczących przestrzegania przepisów ruchu drogowego.
Kampania wykorzysta krótkie filmy, które emitowane będą w kinach, telewizji i internecie oraz plakaty umieszczane na billboardach.
Podczas inauguracji kampanii, w której uczestniczył wiceminister Marek Chodkiewicz przeprowadzony został test zderzeniowy pojazdu poruszającego się z prędkością 70 km/h, a potencjalne skutki takiego zdarzenia na drodze omówił Witold Luty, dyrektor Przemysłowego Instytutu Motoryzacji.
https://youtu.be/95sRv9D3XEE
Zamiast przekazywać GRUBĄ kasę na ten idiotyczny spot ,ktory wkurza tylko telewidzów – lepiej by było przekazać ja na jakieś sensowne cele – np.na rechabilitację ofiar wypadków …
Pingback: psychedelic drugs in biomedicine
Możliwość komentowania została wyłączona.