- Aby ośrodek szkolenia kierowców działał skutecznie marketingowo, musi prowadzić żywy blog firmowy, własny kanał YouTube oraz być obecnym w najbardziej angażujących młodych ludzi mediach społecznościowych.
- Gościem programu Porozmawiajmy o Branży był Krzysztof Syrek, Dyrektor Marketingu E-Kierowca.
Blog firmowy jest niezbędny, bo każde inne medium społecznościowe, w którym istniejemy, jesteśmy aktywni to obce medium, obca platforma stanowiąca własność kogoś innego.
„To jest jak należący do kogoś innego dom, do którego wchodzimy i możemy tam np. powiesić swój plakat, zawiesić obraz, pokazać reklamę. A blog to nasz dom, możemy tam zrobić co chcemy, nikt nam tego nie zamknie, nie wyrzuci. Nie sprawi, że nasze treści przestana tam się wyświetlać, a tak może się stać na każdej innej platformie społecznościowej, którą zarządza ktoś inny, a nie my. Dlatego warto mieć blog i warto, aby zawierał on także materiały video. Możemy do tego użyć materiałów, które umieszczamy na naszym kanale YouTube.”
Część wysokiej jakości materiałów filmowych niektóre szkoły jazdy umieszczają już na YouTube. Oprócz oczywistej wartości szkoleniowej, warto przyjrzeć się komentarzom oglądających. Obecnie, musimy być spoko, nie możemy być dziadersami. Milionowe zasięgi materiałów produkowanych i publikowanych przez niektóre ośrodki szkolenia kierowców świadczą dobitnie o tym, że młodzi ludzie poszukują i korzystają z tych treści.
„Publikując także w innych mediach jesteśmy w stanie osiągnąć powtarzalnie ogromne zasięgi. Publikując na TikToku i Instagramie treści Prawko.pl osiągamy zasięgi rzędu pół miliona lub 600 000”.
Pingback: ufabtb
Pingback: บอลยูโร 2024
Pingback: click site
Pingback: แทงบอล
Pingback: คอริ่ง
Pingback: sunwin club
Możliwość komentowania została wyłączona.