Od września br. wydział komunikacji gorzowskiego magistratu uruchomi usługę powiadamiania petentów SMS-em lub e-mailem o możliwości odbioru dokumentów – poinformowała PAP rzecznik Urzędu Miasta Gorzów Wlkp. Anna Zaleska.
Warunkiem otrzymania informacji tą drogą będzie wyrażenie na to zgody poprzez wskazanie numeru telefonu komórkowego lub adresu poczty elektronicznej w chwili składania wniosku o rejestrację pojazdu, wydanie wtórnika dowodu rejestracyjnego lub prawa jazdy.
„Wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom mieszkańców w zakresie ułatwienia i usprawnienia sposobów komunikowania się z tym wydziałem, prezydent miasta wydał zgodę na wdrożenie systemu powiadomień o wytworzonych dokumentach komunikacyjnych” – powiedziała Zaleska.
Wiadomości będą spływać do petentów między godzinami 7 i 17. Według urzędników, rozwiązanie to znacznie skróci okres zalegania wytworzonych dokumentów w teczkach spraw oczekujących na zamknięcie, a także usprawni wymianę informacji pomiędzy urzędem a interesantem.
Przez minione cztery lata wydział komunikacji Urzędu Miasta w Gorzowie wydawał średnio po ok. 18 tys. dokumentów komunikacyjnych (dowody rejestracyjne i prawa jazdy) rocznie.
Źródło: PAP
Pingback: go right here
Pingback: ที่พักเชียงคาน
Możliwość komentowania została wyłączona.