- Czy jakość jest doceniana przez kursantów?
- Czy stawianie na wysoki poziom świadczonych usług, inwestycje długoterminowe, kształcenie kadry się opłaca?
- Takie pytania w trudnych czasach niewątpliwie stawia sobie wiele ośrodków szkolenia kierowców w Polsce. Gościem programu Porozmawiajmy o Branży była Sylwia Kolenda (OSK Paterek).
„Klienci chcą aby ośrodek podejmował działania, które świadczą o tym, że zabiega o nich. Przyciągnąć ich do siebie, zachęcić. W naszym ośrodku stawiamy na jakość. Dbamy o jak najlepszą jakość szkolenia. Chodzi nam o to, aby po kursie kursanci polecali nas swoim znajomym, rodzinie , komukolwiek ze swojego otoczenia”.
Sylwia Kolenda twierdzi, że zadowoleni klienci przyprowadzają nowych kursantów. ODZ Paterek zainwestował w system zarządzania jakością, spore środki zostały przeznaczone na przeprowadzenie procesu uzyskania akredytacji kuratora oświaty.
„To wszystko są rzeczy, które mają wpływ na to jak później działamy. Świadomi sytuacji na drogach rodzice wybierają dla swoich dzieci ośrodki, które nie tylko przygotują do egzaminu, ale do bezpiecznego samodzielnego poruszania się po drogach. Marketing i wszelkie inne działania są jak najbardziej pożądane aby kursantów przyciągnąć, aby pokazywać się z jak najlepszej strony”.
Sylwia Kolenda zaznacza, że nie chodzi o pokazywanie swojej wyższości w stosunku do innych ośrodków, ale przedstawienie tych cech i elementów oferty, która wyróżnia naszą szkołę jazdy.
Pingback: สล็อตวอเลท
Pingback: วิเคราะห์บอลวันนี้
Możliwość komentowania została wyłączona.