Więcej kursantów – niższa jakość
Rozbite „elki”, zniszczone płoty i połamane drzewa – to efekt trwającego do stycznia boomu na robienie prawa jazdy. Na egzaminy trafiały tabuny nieprzygotowanych i zestresowanych kursantów.
Rozbite „elki”, zniszczone płoty i połamane drzewa – to efekt trwającego do stycznia boomu na robienie prawa jazdy. Na egzaminy trafiały tabuny nieprzygotowanych i zestresowanych kursantów.
Ustawa przesunięta o rok. Jak ten czas mają zamiar wykorzystać organizacje branżowe? O komentarz poprosiliśmy kilku przedstawicieli organizacji branżowych.
Pomysł programu „Kierowca bez barier” jest pierwszym w Polsce projektem rozwiązania systemowego, mającego za cel zwiększenie dostępu do kursów nauki jazdy dla osób z różnymi dysfunkcjami i stworzenie im tym samym realnej szansy na aktywizację społeczną i zawodową.
Zapraszamy Czytelników do zgłębiania problematyki zarządzania ośrodkiem szkolenia kierowców.
Już w 2013 roku każdy młody kierowca będzie miał obowiązek odbyć praktyczne szkolenie w zakresie zagrożeń w ruchu drogowym. To może być świetny biznes, który zwęszyły także wojewódzkie ośrodki ruchu drogowego. I budują ośrodki doskonalenia techniki jazdy.
Wszyscy żyjemy w przekonaniu, że doszkalanie kierowców w Polsce jest na europejskim poziomie.
Starostwo powiatowe nie może wystawiać faktur osobom wnoszącym opłaty za wydanie dokumentów związanych z pojazdami i uprawnieniami do kierowania – donosi „Rzeczpospolita”.
Po wejściu w życie ustawy o kierujących rewolucje przeżyją nie tylko ośrodki szkoleniowe i kursanci, ale również urzędnicy prowadzący nadzór nad szkoleniami. Coroczne kontrole, karty kursanta, zbieranie informacji o miejscu i czasie szkolenia – to tylko niektóre obowiązki, jakie od lutego spadną na urzędnicze barki.
Luty 2012 zbliża się dużymi krokami a wraz z nim coraz bardziej rosną obawy kursantów.
Pętla wokół OSK zaciska się – skarbówka sprawdza każdą złotówkę. Urzędnicy nie ukrywają, że trafili na żyłę złota. Dopłaty i kary liczone są w milionach. Paradoksalnie – kontrole skarbowe mogą uratować rynek szkolenia kierowców.