Klient nie zawsze nasz pan, a jeśli- to tylko w ramach rejonizacji…
Taki wniosek wysuwa się z korespondencji, która dotarła do naszej redakcji.
Pan Marcin zrezygnował z usług dotychczasowego dealera z Torunia, po tym jak wielokrotnie zmuszony był serwisować instalacje gazową w leasingowanym pojeździe. To przekładało się na obniżenie jakości świadczonych usług, na co zwracali uwagę kursanci.
Pan Marcin chciał skorzystać z oferty dealera z Bydgoszczy i kiedy wszystko było dopięte na ostatni guzik, zwłaszcza preferencyjny rabat, okazało się, że nie będzie można z niego skorzystać, za sprawą interwencji konkurencji z Torunia, jak twierdzi nasz rozmówca.
Rabat flotowy naliczany jest tylko dla tych klientów, którzy korzystają z usług salonu, który wygrał przetarg w WORD. Zaskakujące jest to, że dzieje się tak w wyniku nadzwyczajnej interwencji, a nie jest standardem działania, o którym klient powinien wiedzieć od samego początku! Co z transparentnością, która buduje zaufanie?
Do tego tematu z pewnością wrócimy.

Pingback: ข้อดีของการเล่นเกม NetEnt slot ผ่านเว็บทางเข้า 2lotvip
Pingback: ข้อดีของการเล่นสล็อตค่าย FUNKY GAMES Slot ผ่านเว็บ LSM99live
Pingback: torqeedo electric motor|achiles boat|achillies inflatable boat|yamaha vmax 2021|avon boats|achilies boats|achillies inflatable boats|200 hp merc outboard|avon inflatable boats|avon boat|avon inflatable boat|honda boats|200hp mercury outboard|achillies inf
Pingback: how to find magic mushrooms philippines
Pingback: สมัคร LSM99 ระบบออโต้
Pingback: ติดเน็ตบ้าน AIS
Możliwość komentowania została wyłączona.